translation

donderdag 16 november 2017

Verjaardagskaart voor nichtje dat al 40 wordt!!

Ja wat worden we oud , als je kinderen en nichten al 40 worden!!!
Door facebook vergeten we al eens een keertje dat we nog een blog hebben ook, deze kaart is nog niet op facebook verschenen daar mijn nicht pas op 20 november verjaard en regelmatig op facebook komt kon ik ze daar nog niet plaatsen!! Ik vind dat je zelfs in november mag verjaren met een zomerse kaart , het moet in deze periode niet altijd herfst zijn op mijn kaarten, dus voor haar speciale verjaardag, iets heel pittigs!! Hopelijk vind ze het niet overdreven!!





Ik deed mijn best deze keer, hopelijk vinden jullie niet dat ik wat overdreef, maar 40 jaar worden als vrouw is soms niet gemakkelijk , daarom deze toch wel speciale kaart , om haar een hart onder de riem te steken!!

Groetjes
Maria

17 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Daar zal ze zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is simply FANTASTIC - WOW... what a wonderful project! I adore it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zal het heerlijk vinden om een zomerse kaart te krijgen! (Niet leuk om alsmaar herfstkaarten te krijgen lijkt me...) En dit is er een waar je super op hebt uitgepakt! Prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vrolijke kaart Maria!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow you've created another gorgeous card with the fabulous folds. These must take a lot of time and love to create ! Have a great day, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, love all the layers of stamping, - beautifully put together, - I am sure she will love the card!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie super vrolijke kaart heb je voor haar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij doe jij altijd je best Maria :) Je werk ziet er altijd prachtig en verzorgd uit! Met deze kaart pak je helemaal uit en ik vind hem geweldig, wat een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super-prachtige kaart Maria, daar heb je werk in gestoken ! Echt fantastisch gedaan, ook de binnenkant ! Je nicht zal er zeker blij mee zijn, zo'n kaart, daar word je vrolijk van ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Maria,
    heel mooi deze kaart het ziet er weer zo kleurrijk en verzorgd uit!
    Ben blij dat je ook nog op je blog bericht, ik ben zelf niet zo van het Facebook gebeuren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow wat een beauty, schitterend en heel mooi uitgevoerd. chapoo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. How bright and pretty and certainly uplifting when the weather is cold and miserable Mary. I'm sure your niece will adore it. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    หนังอาชญากรรม

    BeantwoordenVerwijderen