translation

woensdag 13 december 2017

en nog twee kerstkaartjes,

Ja de tijd begint te dringen, en infeite heb ik helemaal geen zin meer in kerstkaarten, maar ik heb er nog 35 nodig , dus worden het heel eenvoudige kerstkaarten anders geef ik het op!! Hier enkele voorbeelden!! Op facebook kan ik op dit moment niets meer posten , ik heb weer wat raad nodig van mijn zonen,om te onderzoeken wat er scheelt, maar die komen pas zondag dus even geduld nog , hopelijk krijgen die het weer goed!!

 en nog een serie gemaakt!!



Eenvoudig op te maken en schattig toch?

Groetjes
Maria

19 opmerkingen:

  1. Wunderschöne Karten, liebe Maria. Die Hintergründe schauen gigantisch aus.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two gorgeous cards Maria. Hope you get facebook sorted out soon.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Maria, I was not here for a long time, sorry.
    I love all your artwork, they are so beautiful and special ;o)
    Greetings Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie en wat een grote serie! Ik zie niet de kaart erbij die ik heb gekregen...maar ondanks dat er geen afzender op staat denk ik het basiskarton te herkennen ( en je handschrift :) Dank je wel! Hoop dat je mijne ook snel krijgt! Hopelijk is het probleem met FB iets kleins... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Maria, these cards are gorgeous ! I was making quick cards this year, I ran out of time. I made a lot with buttons and very clean and simple. Take good care, Hugs xx ps.. I hope you get Facebook sorted out :) I'm thinking seriously about quitting the blogging...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I adore this amazing designs Maria - So beautiful!
    oxo
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat zijn prachtige kaarten, heel mooie achtergronden en mooie figuurtjes erop ! Misschien zou je best meedoen met www.52weekstochristmas.blogspot.nl , dan had je momenteel al minstens zo'n 50 kaarten (of meer) ! :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat ben ik echt van plan , het volgende jaar Enny, want ik heb ongeveer 80 kaarten gemaakt en das iets te veel van het goede in deze periode !!

      Verwijderen
  8. Lovely cards with great backgrounds! You have been busy, wow....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie reeks kaarten Maria! Prachtige achtergronden en leuk met de hertjes en het engeltje erop. Ook bedankt Maria voor de mooie kaart die ik heb gekregen. Nog 35 kaarten te gaan, das best veel. Ik moet er nog ongeveer 10 maken en dan gaan ze allemaal op de post. (ook die voor jou)
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Maria, kom ook hier even je bedanken, voor de fraaie kerstgroet, hij pronkt op mijn kast en ik geniet er intens van zo lief.... Je werk bewonder ik en wens je via deze weg schitterende feestdagen en een heerlijk 2018 Liefs met Ware groetjes van Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn leuk maar misschien door het hele jaar kerstkaarten maken. Hoewel ik meestal ook pas na de zomer vakantie bergin. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful cards with a great background.
    Greetings
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie reeks Maria. De hertjes in goud vind ik supermooi. Ze staan ook op prachtige achtergronden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Maria,
    mooie serie kerstkaartjes, ik begrijp je heel goed, ik heb dat ook, het geeft mij teveel druk als ik zoveel kaartjes moet produceren, dan is het voor mij geen hobby mee...
    daarom heb ik mijn kaartjes ook op deze manier gemaakt!!!
    Oja nog hartelijk bedankt voor jou kerstkaartje die je mij hebt gestuurd, zo lief met dat roodborstje erop!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig... dat blad op de eerste kaartjes - van welk merk? - en gestempeld met acrylverf?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank for your very good article.! i always enjoy & read the post you are sharing!

    หนังอาชญากรรม

    BeantwoordenVerwijderen