translation

maandag 11 december 2017

Bij wie heb ik zaterdag een workshop gevolgd?

Juist , met Akkina meegereden om bij Miranda Deganaars een workshop te volgen in het Hobby schuurke te Ridderkerke. Allebei bedankt dames voor het kunnen volgen van deze interessante workshop , ik heb al een kaart gemaakt met de nieuwe technieken!! Ziehier het resultaat, voorlopig slaag ik er niet in om de kaarten op mijn facebook te plaatsen!
 De eerste kaart werd gemaakt in de workshop , de tweede heb ik hier thuis gemaakt met de geleerde technieken.









Fijne besneeuwde werkweek nog!!

Groetjes
Maria

10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Maria,
    Wat leuk zo'n workshop, best een eind bij je vandaan zeg!
    Wat een mooi resultaat deze prachtkaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cards Maria.
    Thank you so much for the beautiful Christmas card.
    Greetings
    Felicie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Maria
    Ook de tweede is prachtig
    Ik heb jou nog een berichtje gestuurd via messenger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning cards Maria, how I wish I live close enough to be able to attend one of Mirandas workshops.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een heerlijke en gezellige workshop! Mooi resultaat en de kaart thuis gemaakt heeft alweer zo'n mooie bijzondere vorm en is ook prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel mooi uit! Prachtige resultaten van de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat prachtige kaarten, die workshop was de moeite ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous cards Maria and you are so lucky to be able to do a workshop with Miranda!
    Thank you for your lovely Christmas card that arrived here today! Yours is in the post :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow deze zijn prachtig Maria!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Door facebook vergeet je soms de blog maar ik zie hier weer allerlei mooie kaarten. Deze zijn ook erg leuk en mooi Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen