translation

woensdag 2 januari 2019

Kerst Post !!!

Om het jaar goed te beginnen wil ik iedereen een gelukkig , gezond en creatief 2019 wensen , en hoop ik dat al je dromen voor dit jaar mogen uit komen!!!
Daarnaast wil ik iedereen bedanken die mij een zelfgemaakte kaart heeft gestuurd , altijd zo fijn om die te krijgen, daarom nogmaals hartelijk dank, en hier zijn ze dan!! Ik ga der lekker de ganse maand van genieten, daar ze hier in mijn living staan te pronken!!

Thanks Rosie

bedankt Karin

thanks Sophie!!

Bedankt Jan en Marlies

bedankt Marlies!!

bedankt Janny en Kees

Thank you Riitta

Bedankt Victor en Akkina

Bedankt Alie en Arie!!

Bedankt Myriamme

bedankt Martha en Richard


bedankt Annieta

Bedankt Liesbeth!!

bedankt Willy

Bedankt Hermine!!

bedankt Gerrina!!

Bedankt Yvon!!

Bedankt Marijke

Bedankt Anke!!

Bedankt Rudy en Greet!!

Bedankt Linda!!

Thank you Shirley!!

Bedankt Dora!!

Bedankt Boukje!!

   
Bedankt Yvette!!     
Wat ben ik dit jaar verwend!! en nu toch even genieten !! Fijne week nog!!
Groetjes
Maria

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Maria,
    Dank je wel, ook ik wens jou en je familie een heel goed 2019 !
    Wat een mooie kaarten heb je mogen ontvangen!
    Jij ook nog bedankt voor je prachtig ingekleurde kerstkaart zo mooi met die kindjes onder de paraplu!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, vooral een goede gezondheid, en dat we nog veel van jouw prachtige creaties mogen genieten ! Bij mij hangen de kerstkaartjes in de living, zo leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Maria ! Happy New Year ! I'm glad I didn't miss this blog post (as I don't go to blogs these days) as it was great to see all the beautiful hand created cards that you received ! Cheers ! Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en wat een hoop zelf gemaakte kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You received some really stunning cards Maria, thank you for sharing them with us here and Happy New Year to you too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful collection of handmade cards - stunning artwork to have displayed for Christmas. Happy New Year to you!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen