translation

dinsdag 8 januari 2019

Natuurfoto's trasfer met gellyplate


Hier een projectje dat ik al een tijdje wilde doen, Ik heb hiervoor natuurfoto's uit een magazine genomen en met de gellyplate overgebracht op mijn papier, hierop heb ik dan gestempeld en in dit project heb ik ook enkele van mijn zomerse ecoprints verwerkt!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!! Zin in een workshop , dit is altijd te regelen als er interesse is !!












Hopelijk vinden jullie het leuk, nog veel stempelsplezier!!
Groetjes
Maria

8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Maria
    Wat een mooi resultaat geeft dat, prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is amazing. What gorgeous colors - a beautiful make for sure.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great technique Maria with fabulous results. Happy new year, I hope it’s a happy, healthy and creative one xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, prachtig gedaan Maria ! Ik heb jouw Eco-afdrukjes nog, ik vind ze te mooi om te gebruiken, ga ze zo inkaderen, denk ik ! Nogmaals de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief Nieuw Jaar ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave combinaties! Puur genieten en veel te zien... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow - I love your fantastic photo transfers - what a magical album of natural beauties.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen